Průvodce nákupem

Při nákupu v našem internetovém obchodě není nutná registrace. Ptáte se, proč se u nás registrovat? Registrací získáte celou řadu výhod, rychlejší a snadnější nakupování, možnost sledování historie, sledování stavu objednávek a také účast na věrnostním programu

Nákup v několika krocích
  1. Výběr zboží

Díky přehlednému uspořádání kategorií v levé části stránky snadno najdete produkt, který hledáte. Využít můžete také rychlé vyhledávání konkrétního produktu v pravé horní části.

Chcete se dozvědět více informací o produktu?

Klikněte na obrázek nebo název produktu, zobrazí se vám detail produktu s radami a informacemi, jak daný produkt používat.

  1. Vložení do košíku

U každého produktu se nachází tlačítko “Přidat do košíku“. Kliknutím na tlačítko přidáte vždy 1 kus daného zboží. Když jeden kus nestačí? Zadejte počet kusů vlevo od tlačítka.

Co už máte v košíku?

Pokud se chcete podívat do košíku, klikněte na ikonku košíku v horní části stránky. V košíku můžete přidávat množství položek, nebo položky mazat.

  1. Pokračování k pokladně

Už máte svůj košík plný zdravých produktů? Pokud máte zboží vybráno, pokračujte stisknutím tlačítka “K pokladně“ v košíku. Pokračovat k platbě můžete i na hlavní stránce pomocí tlačítka “Platba“ v levém sloupci.

  1. Platba a doprava

V části “Platební metoda“ můžete zaplatit jako host nebo se zaregistrovat. Poté stisknete tlačítko pokračovat. Zde vyplňte formulář. Pole s červenou hvězdičkou jsou povinná pro úspěšné dokončení objednávky.

Jaké jsou možnosti dopravy?

O možnosti volby dopravy se více dozvíte zde.

Jaké jsou možnosti platby?

O možnostech platby vaší objednávky se dozvíte zde.

Jaké jsou naše obchodní podmínky?

Před odesláním objednávky se nezapomeňte seznámit s obchodními podmínkami, které najdete zde.

  1. Dokončení objednávky

Objednávku odešlete stisknutím tlačítka “Objednat“. A je hotovo. Zdravé produkty míří k vám.

Jak poznám, že byla objednávka úspěšně dokončena?

Pokud vše proběhlo správně, zobrazí se vám text s poděkováním a přijde vám potvrzující email. V případě, že email nedorazí, je možné, že byla chybně vyplněná emailová adresa. V takovém případě nás prosím kontaktujte.

Je možné stornovat objednávku?

Objednávku můžete stornovat do doby, než dojde k jejímu předání přepravci.  Storno objednávky provádějte prostřednictvím emailu: objednavka@bio-racio.cz

Je možné odstoupit od kupní smlouvy?

Pokud nákup neproběhl tak, jak jste si představovali, máte právo od smlouvy odstoupit bez udání důvodů ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží. Odstoupení od smlouvy se řídí zákonem č. 367/2000.

Podmínky vrácení zboží

  • Zboží musí být nepoškozené, bez známek užívání nebo opotřebení

  • Zboží musí být v původním obalu

  • Zboží musí být doručené zpět v uvedené lhůtě

Nepřevzetí zboží od přepravce nebo jeho nevyzvednutí na výdejním místě není bráno jako odstoupení od smlouvy.

Jak postupovat v případě, že zásilka dojde poškozená?

Doporučujeme, abyste si při převzetí zásilku zkontrolovali. Pokud je poškozená, nemusíte ji převzít. V tomto případě nás kontaktujte na email: reklamace@bio-racio.cz

Dostupnost zboží

Většinu zboží máme skladem. V takovém případě zboží odesíláme obvykle nejpozději následující pracovní den.

Pokud je zboží skladem u dodavatele obvykle se jeho odeslání zdrží o jeden den, v některých případech až o tři dny. Pokud je zdržení delší, vždy vás v co nejkratší době informujeme a domlouváme se na dalším postupu. Dostupnost zboží je uvedena na kartě produktu pod cenou. Zobrazuje se zde také obvyklá doba odeslání.

Jak mohu zaplatit?

Ve výběru platby máte u nás naprostou svobodu.  Můžete si tedy vybrat . ten druh platby, který Vám nejvíce vyhovuje. Na výběr máte jak z těch tradičních jako je platba dobírkou nebo převodem, tak třeba kartou nebo bitcoiny.  Podrobnosti najdete na stránce doprava a platba. 

Jak mi bude zboží doručeno?

Rovněž dopravu si můžete zvolit podle svého gusta. Přejete si zboží doručit na adresu Vašeho bydliště nebo zaměstnání? Zvolte si jednoho s přepravců, který Vám nejvíce vyhovuje. Dopravu Vám zaplatíme mi, pokud Vaše objednávka přesáhne částku 1490,- Kč

Zásilku si můžete, také nechat doručit na jedno z mnoha výdejních míst.  Pro menší zásilky do 5kg můžete využít výdejní místa Zásilkovny. Pro zásilky bez omezení váhy můžete využít Uloženku (Heuréka Point).  Další možností je DPD ParcelShop.  Dopravu na výdejní místo budete mít zdarma pokud Vaše objednávka přesáhne 850,- Kč.

Všechny možnosti včetně cen a podmínek přepravy naleznete na stránce Doprava a platba

Upozornění

Vážení zákazníci,  z legislativních důvodů jsme byli nuceni zastavit prodej produktů s označením BIO.  Prodej bude obnoven po přesunutí do nových skladových prostor a následné certifikaci. Za komplice se Vám omlouváme a děkujeme za pochopení.